Mercedes-Benz GLE 250 (2015-2018)
Luksuzna tvrđava na točkovima
Tokom sedmogodišnjeg perioda, model GLE je prošao kroz različita poboljšanja s namjerom da očuva svoju konkurentnost u veoma izazovnom segmentu tržišta...
Mercedes-Benz GLE 250 (2015-2018) 250d (204 KS)
SUV srednje klase Mercedes GLE od 2015. godine je dotjerana verzija modela koji je od 2011. bio poznat kao Mercedes M-klasa, ili ML treće generacije. Iako promjena imena može djelovati neobično, ona je dio strategije koja objedinjuje cjelokupnu ponudu Mercedesovih SUV vozila u jedinstvenu paletu, koja uključuje modele poput crossovera poput Mercedes GLA, cijenjenog Mercedes G-klase i luksuznog GLS-a na vrhu ponude. GLE se ističe kao prvi Mercedesov SUV koji je dostupan u dva prepoznatljiva karoserijska stila - kao SUV i Coupe, direktno suprotstavljajući se BMW-u X5 i X6.

Model 250 d označava početak nove linije luksuzne klase, dok se vrhunac predstavlja snažnim 5,5-litarskim V8 motorom iz AMG divizije. U pogledu performansi, GLE 250 d 4Matic pokreće snažan 2,1-litarski četvorocilindarski common rail dizelski motor sa turbopunjačem. Klasični sedmostepeni 7G-Tronic mjenjač ustupa mjesto unaprijeđenom 9G-Tronic mjenjaču, koji sada ima Direct Shift ručicu postavljenu na centralnom stubu, oslobađajući prostor u središnjoj konzoli za dodatne držače za čaše, što je postala uobičajena praksa u Mercedesovim modelima. Iako zadržava istu težinu od 2075 kg kao njegov prethodnik ML prije redizajna, GLE tvrdi da pruža unaprijeđeno ubrzanje pri startu i veću ekonomičnost.

Četverocilindarski dizelski motor, koji koristi AdBlue za smanjenje emisija, radi naporno kako bi održao performanse modernizovanog SUV-a. Ipak, motor je relativno dobro izolovan od kabine, pružajući impresivnu tišinu i profinjenost. Međutim, postoje određeni izazovi i problemi koje vlasnici GLE 250d modela mogu iskusiti. Neki od njih uključuju probleme s sistemima ubrizgavanja goriva, kao što su blokiranje dizni ili nepravilan rad injektora. Ovo može dovesti do otežane vožnje i smanjene efikasnosti goriva.

Drugi potencijalni problemi uključuju poteškoće s Diesel Particulate Filter (DPF) filterom, koji može prouzrokovati gubitak performansi motora i povećanu potrošnju goriva ako se začepi. Takođe, električni sistemi mogu biti izvor problema, uključujući senzore, električne konektore ili druge komponente koje mogu uticati na performanse vozila. Kao i kod mnogih SUV-ova, sistemi suspenzije igraju ključnu ulogu u udobnosti i voznim karakteristikama GLE modela. Mogući problemi uključuju curenje amortizera, poteškoće s oprugama ili elektronskim komponentama sistema suspenzije, što može uticati na stabilnost i vožnju vozila.
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
| MOTOR: 250d (204 KS) |
| Prosječno |
7,5 |
| Najmanje |
7,0 |
| Najviše |
8,0 |
Prednosti
premijum kvalitet, pouzdanost, upravljivost, kvalitet izrade, potrošnja, udobnost, prostranost, veliki prtljažni prostor
Mane
Skupo održavanje, vazdušno vješanje, držanje cijene, DPF filter se začepi usljed česte gradske vožnje, dizne
| TEHNIČKI PODACI |
| Motor |
Dizel |
| Zapremina |
2.143 ccm |
| Snaga |
204 KS pri 3.800 o/min |
| Max obrtni momenat |
500 Nm pri 1.650 o/min |
| Najveća brzina |
210 km/h |
| Ubrzanje 0-100 km/h |
8,6 s |
| Dimenzije DxŠxV |
481 x 193 x 179 cm |
| Masa |
2.075 kg |
| Osovinski razmak |
291 cm |
| Prtljažnik |
690 - 2010 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• 2015. predstavljen novi model GLE kao nasljednik ML-a.
• 2016: Mercedes-AMG GLE 43 Coupe predstavljen kao dio AMG linije
• 2018: GLE model za 2018. godinu bio je poslednja iteracija prije nego što je došlo do potpuno novog redizajna.
⚠️ Obrati pažnju:

Vlasnici GLE 250d modela ponekad su izvještavali o problemima s sistemima ubrizgavanja goriva.

Ako se DPF filter začepi, može doći do gubitka performansi motora, povećane potrošnje goriva i drugih problema.

Obavezno potražiti tragove curenja amortizera, problematične opruge ili provjeriti elektronske komponente sistema suspenzije.
Više informacija o modelu Mercedes GLE pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.