Škoda Elroq RS
Najbrža Škoda svih vremena
Škodin RS program već dugi niz godina uveseljava mnoge ljubitelje sportskih automobila širom svijeta. Prvi električni Enyaq RS model Česi su predstavili 2022. godine, da bi sada na istoj pogonskoj osnovi razvili i broj manji Elroq RS, najbrži RS model svih vremena…
Ako ste do sada mislili da električni automobili ne mogu biti zabavni, vrijeme je da vas Elroq RS razuvjeri. Najmanji električni SUV iz Škodine ponude upravo je obukao svoje najozbiljnije sportsko odijelo, i to u upečatljivoj zelenoj Mamba boji, koju jednostavno ne možete ignorisati. Elroq RS nije samo estetski dotjeran – on donosi i ozbiljnu pogonsku tehnologiju. Zahvaljujući MEB platformi, preuzeo je pogonski sklop od većeg Enyaqa RS sa dva elektromotora, ukupne snage 340 KS.

Zadnji motor radi stalno, dok se prednji uključuje po potrebi, kad zatreba dodatna trakcija ili snaga. Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,4 sekunde, što je dovoljno da Elroq RS s pravom ponese titiulu najbržeg serijskog Škoda modela. S druge strane, njegova maksimalna brzina zbog ekonomičnosti ograničena je na 180 km/h, što ostavlja prostora standardnim RS modelima da budu brži od njega u ovom segmentu.

Elroq RS lako se prepoznaje. Osim prepoznatljive Škodine zelene nijanse rezervisane za RS seriju, tu su i sportski branici te zeleni detalji na felgama dostupnim u verzijama od 20 inča i 21 inč. U enterijeru dominiraju sportska sjedišta s integrisanim naslonima za glavu, trokraki upravljač s ravnim dnom i perforiranom kožnom oblogom, te poznata Škodina funkcionalnost.

Da ne bude zabune, crna sjajna površina ispred vozača nije dizajnerski trik, već poklopac za projektor head-up displeja, koji se diskretno projektuje na vjetrobranu. Elroq RS koristi novu bateriju od 84 kWh (79 kWh iskoristivo), koju možete napuniti snagom do 185 kW. To praktično znači da se punjenje od 10 do 80% obavlja za svega 26 minuta, pod uslovom da je sve idealno. Standardna oprema je, očekivano, bogata.

U njoj se nalaze sadržaji poput Matrix LED svjetala, sistema za otključavanje bez ključa, asistencija pri vožnji u koloni, prediktivni adaptivni tempomat, pa čak i kočnice s dvostrukim klipovima naprijed. I dok standardni model Elroqa na domaćem tržištu startuje s cijenom od 72.517 KM, pretpostavlja se da će za RS verziju, čija cijena još nije formirana, u Evropi biti potrebno izdvojiti oko 53.000 eura.