Toyota Corolla Verso (2004–2009)
Kvalitetna, bezbjedna i izuzetno varijabilna
Ovo nije samo udobno porodično vozilo, već je odlično izbalansirani monovolumen dobrih voznih karakteristika u rangu nekih više sportski orijentisanih automobila. Inovativnog i hrabrog dizajna, Corolla Verso nudi zaista mnogo...
Toyota Corolla Verso (2004–2009) 1.8 VVT-i (129 KS)
Predstavljena 2004. godine u Ženevi, Corolla Verso je privukla veliku pažnju inovativnim i hrabrim dizajnom. Namijenjen aktivnim porodično orijentisanim vozačima, ovaj model je nudio varijabilni unutrašnji prostor, ali i odlično podešen ovjes sposoban i za oštriju vožnju bez obzira na relativno visoku siluetu vozila. Skladno oblikovana karoserija ovog monovolumena iz Toyote je imala i odličnu antikorozivnu zaštitu, a unutrašnjost je krila mnogo serijske opreme.

Na Euro NCAP testu je zaradila svih pet zvjezdica za sigurnost putnika u slučaju udesa, a prostrana putnička kabina je nudila mnogo sigurnosnih dodataka poput četiri zračna jastuka i zatezača sigurnosnih pojaseva. Prostora za putnike ima i previše, kako na prednjim tako i na sklopivim zadnjim sjedištima, dok je kapacitet prtljažnika već u osnovnoj varijanti iznosio 422 litra. Verso je ponudio svojim kupcima vrhunski kvalitet izrade, pa čitava karoserija ostavlja premijum utisak. Ovjes je jedan od najboljih koji nude monovolumeni na tržištu, pa se ovako motorizovan Verso sa lakoćom nosi na cesti i sa jačim i sportski orijentisanim automobilima.

Pogonska jedinica snage 130 KS ostavlja utisak kao da je 20-ak KS jača, vjerovatno zbog dobro proračunatih prenosnih odnosa. Odlična dinamika vožnje naravno ne dolazi sa malom potrošnjom goriva, mada se Verso na otvorenoj cesti može sa potrošnjom spustiti na šest litara, što je hvale vrijedno za benzinac ove zapremine. Verso je bio opremljen još jednim redom sjedišta u trećem redu, tako da ovaj monovolumen može ponuditi prevoz i za sedam putnika, ali naravno tada ostajete bez prtljažnog prostora. Kada se ne koriste, dodatna dva sjedišta se sklapaju i čine ravan pod prtljažnika.

Problema nije bilo puno na ovom modelu, a navešćemo otkazivanje TC senzora i povremeno paljenje upozoravajućih ABS/ESC lampica, kvar na senzoru pozicije bregaste osovine je uzrokovao nepravilan rad motora, ali je ozbiljan problem bio povećana potrošnja ulja u motoru, pa je trebalo redovno kontrolisati nivo dopunjenosti sistema, jer je u suprotnom dolazilo da veće havarije. Redovnim održavanjem je moguće spriječiti navedene probleme, a napomenimo da Toyota Corolla Verso kao polovnjak ima i prihvatljivu cijenu...
⛽ Prosječna potrošnja u litrima:
MOTOR: 1.8 16V (129 KS) |
Prosječno |
7,7 |
Najmanje |
6,0 |
Najviše |
9,9 |
Prednosti
Siguran porodični automobil odlične varijabilnosti, sportski podešen ovjes dobro upija neravnine, motor nije pretjerano veliki potrošač
Mane
Povećana potrošnja ulja u motoru, kvarovi na elektronici i senzorima kočionog sistema, čest kvar senzora bregaste osovine
TEHNIČKI PODACI |
Motor |
Benzin |
Zapremina |
1.749 ccm |
Snaga |
129 KS pri 6.000 o/min |
Max obrtni momenat |
170 Nm pri 4.200 o/min |
Najveća brzina |
195 km/h |
Ubrzanje 0-100 km/h |
10,8 s |
Dimenzije DxŠxV |
436 x 177 x 162 cm |
Masa |
1.355 kg |
Osovinski razmak |
275 cm |
Prtljažnik |
423-1.563 litara |
🕙 Kratak istorijat:
• Facelifting s novim dizajnom prednjeg dijela vozila.
• Uvođenje učinkovitijih motora i poboljšanje sigurnosti.
• Značajna poboljšanja u tehnologiji, sigurnosti i udobnosti.
⚠️ Obrati pažnju:

Povećana potrošnja ulja u motoru traži redovnu kontrolu nivoa dopunjenosti

Elektronski sistem za kočenje ABS/ESC su povremeno stvarali probleme

Kvar senzora bregaste osovine uzrokuje nemiran rad motora
Više informacija o modelu Toyota Corolla Verso pročitajte iz naše multimedijalne arhive. Za više polovnih automobila klikni ovdje.