Četiri nova rekorda

Koenigsegg Jesko najbrži do 400 km/h

Verzija Absolut je dizajnirana specijalno za pravolinijske brzine, sa minimalno izmijenjenom karoserijom u poređenju sa standardnom verzijom Jeska...
04 Juli 2024

Koenigsegg Jesko najbrži do 400 km/h

Jesko, novi superautomobil švedske marke Koenigsegg, postavio je četiri svjetska brzinska rekorda u jednom danu. Ovaj model je  trenutno najbrži serijski automobil koji dostiže brzinu od 400 km/h, kao i najbrži automobil koji postiže tu brzinu i najbrže se zaustavlja.

 Koenigseg352457

Švedski proizvođač egzotičnih automobila postavio je ove nove svjetske rekorde sa modelom Jesko Absolut, najnovijim adutom marke visokih performansi. Verzija Absolut je dizajnirana specijalno za pravolinijske brzine, sa minimalno izmijenjenom karoserijom u poređenju sa standardnom verzijom Jeska. U cilju smanjenja otpora, Absolut nema aktivnu aerodinamiku, jer je opremljen posebnom karoserijom. Jesko Absolut koristi 5,0-litarski bi-turbo V8 agregat koji razvija 1.622 konjske snage kada koristi E85 gorivo.

 Dfhgadfhhadjafgjsfgj

Testovi su održani na aerodromu u Švedskoj, gdje je novi Jesko Absolut postavio četiri svjetska brzinska rekorda. Prvi rekord je za najbrži serijski automobil koji dostiže brzinu od 400 km/h, sa ubrzanjem od 0 do 400 km/h za samo 18,82 sekunde. Drugi rekord je za najbrži automobil koji postiže 400 km/h i najbrže se zaustavlja, vraćajući se na "0". Jesko Absolut je dostigao brzinu od 400 km/h i potpuno se zaustavio za samo 27,83 sekunde, gotovo sekundu brže od prethodnog rekorda koji je postavio Koenigsegg Regera 2023. godine.

 Koenigseg 23513462457

Treći i četvrti rekord su za najbrži automobil koji dostiže 402 km/h i najbrži automobil koji postiže istu brzinu i vraća se na "0 km/h". Sprint od 0 do „250 milja na čas“ trajao je 19,20 sekundi, dok je za manevar od 0 do 250 do 0 mph trebalo 28,27 sekundi.

Za volanom Jesko Absoluta bio je test vozač Markus Lundh. Prije postavljanja ovih rekorda, isti automobil je nedavno bio uključen u nesrećni incident u Grčkoj gdje se zapalio. Nakon istrage, Koenigsegg je utvrdio da je požar izazvalo napuklo crijevo hidrauličkog sistema.

IZDVOJENI TEST


Test – Opel Mokka 1.2 Hybrid Ultimate

Efikasno rješenje za sve gradske rebuse

Druga generacija Mokke osjetno je kompaktnija u odnosu na prethodnu, te čak 12,5 centimetara k...